Sunday 30 January 2011

手づくり市 LPSM 30 JAN 2011

ロンドンからのレべカチャン、私の姪。
彼女に手伝ってもらって、アクセサリーをアレンジしました。
今年初の手づくり市、『LPSM』出店してきました~。
気持ちのいいお天気でしたね~♪
今年のチャイニーズ・ニューイヤーは、2月3日です、もうすぐ。。。
たくさんのお客さまに来ていただきました。
ありがとうございました♪
お立ち寄りくださったお客さま、どうもありがとうございました(*чч*)
新しい出会いもあり、出店できたことに感謝です。
今回もほんとに楽しい手作り市でした。

ゆりちゃんから美味しいの手作りケーキを頂きました。
ごちそうさまっ♥ラブ

次のイベント出店は…
日時:2011年2月5日(土) 午前11時半~午後8時
            6日(日) 午前11時半~午後8時    
     
Straits Quay の手づくり市
お待ちしております♪♪

Today lots of foreign visitors and local visitors came to the craft market.
As Chinese New Year is just around the corner, many people came
to shop for accessories, clothing, plants, cookies and many other things.
My niece, Rebekah Yu from London helped me to set up my table
and arranged all the accessories.

I met my blogger Japanese friend, Mrs. Kobayashi and her two lovely daughters.
My friend, Mrs Yuri presented me with a box of her home made cake.
Thank you, Yuri chyan....they are so delicious.

A big thank you too to those who stopped by and supported us.
I will be at Straits Quay Art and Craft Market on 5th & 6th February 2011
from 11.30 am to 8pm... See you all there.

3 comments:

Las Creaciones de Boricua said...

Great display!!!!!!!!!!

Cari said...

A very assorted position, congratulations!!!!!!!!!

Diseños Kristal, Aprendiz de Arte said...

Beautiful¡¡¡¡¡¡. My congratulations!