Thursday 13 December 2012

Shopping in Singapore シンガポールで買物




先月、シンガポールへ旅行に行きました。
一ヶ月滞在しました。
100円ショップの大創でビーズキットを買いました。
それからビーズ屋さんで、ビーズの新刊を見つけました。
 こんなにかわいい本がすぐに購入しました
 
Last month, I went to Singapore for holiday for a month.
At Daiso, I found the new sweets series beading kits.
I have done three so far and just can’t wait to finish the rest.
At a book shop,there was this beading book on little birds.
All the recipes are almost the same except for the color arrangement.
This book was recently released in August this year.

No comments: