Friday 3 October 2014

 シャネルミニ風バッグ Chanel style miniature bag Code: MB 3804











バッグシリーズ ~ シャネル風バッグができました。
 バッグ部分は単純作業で簡単そうに見えて
意外と細かくて難しかったです。

思いのほか作るのに時間がかかってしまいました。

丸小ビーズと竹ビーズを使ったので、目が疲れました・・・。
できあがりの達成感はかなりのものだったけど。
時間にして、片方1つ作るのに2時間程度
サイズ : 長さ : 3cm  高さ : 3.5cm  横 : 1cm
商品番号 : MB 3804
価格 : 日本¥とリンッギト

Chanel style miniature bag
Right angle weave with Japanese seed beads and bugle beads
It looks simple but takes a long time to finish
The beads are tiny and a single side need about 2 hours to complete
Ideal for bag charm, hand phone accessory  or just an ornament.

Size: L: 3cm  H: 3.5cm  W: 1cm
Code: MB 3804
Price: in Japanese Yen and Malaysia Ringgit

No comments: