Thursday 17 May 2012

干支・辰 ビーズステッチ Bead Stitch Dragon


 
Parts Clubのビーズキット
ビーズステッチっておもしろい!と思って、2作目に挑戦。
今度は龍
1月頃に頂きましたものですが、難しいだろうと思い込んで未開封のままでした
同じな作業の繰り返し・・・何度間違えたことか!!
 今回の失敗点は間違ったのビーズを通りました
 針でビーズ拾って通したりの集中力弱いかな
今 ビーズに赤いと黒い色を着けて、続けるのビーズをマークをしました。
頑張ります


Parts Club, Japan beading kit
This recipe is using bead stitch....beading needle and thread
It's a present I received in January but knowing that this is difficult, I kept it until now.
So many mistakes and redo many times, but yet still get it wrong.
Now I marked my beads in black and red in order not to repeat the same mistake over and over
Try my best to continue....

No comments: